Діагностика та ремонт ходової і підвіски в Києві
Для кожного автовласника не секрет, що вітчизняні дороги вкрай негативно впливають на стан автомобіля, і в першу чергу страждає підвіска і ходова. Постійна їзда по вибоїнах і поганому дорожньому покритті створює додаткове навантаження на деталі, від справності яких залежить безпека транспортного засобу на дорозі, його маневреність і комфортність управління. Якщо вчасно не проводити діагностику, то в майбутньому це може привести до солідних проблем з авто.
Ціни на послуги з ремонту ходової частини
Послуга |
Ціна, грн |
Сальник напіввісі зі зняттям напіввісі |
від 550 |
Заміна сайлентблоків |
від 95 |
Зняття підрамника |
від 650 |
Заміна шарової опори |
від 380 |
Важіль |
від 400 |
Пильник РШ шарніру |
від 550 |
Підшипник маточини |
від 450 |
Заміна подушок двигуна |
від 500 |
Підвісний підшипник карданного валу |
від 950 |
Хрестовина карданного валу |
від 950 |
Втулки стабілізатора зі зняттям підрамника (2 шт.) |
від 950 |
Стійки стабілізатора |
від 120 |
Втулки стабілізатора (2 шт.) |
від 240 |
Амортизатор у пружині |
від 450 |
Амортизатор без пружини |
від 250 |
Змащення 1 хрестовини карданного валу |
від 100 |
Заміна РШ шарніру (гранати) |
від 550 |

Що входить у нас в комплексну діагностику ходової:
- важелі
- сайлентблоки
- кульові опори
- втулки стабілізатора
- стійки стабілізатора
- пружии
- амортизатори
- пильовики/відбийники амортизаторів
- опори амортизаторів
- кермові тяги
- кермові наконечники
- гальмівні диски
- гальмівні колодки
- гальмівні шланги
- важелі
- сайлентблоки
- втулки стабілізатора
- стійки стабілізатора
- пружини
- амортизатори
- пильовики/відбийники амортизаторів
- опори амортизаторів
- гальмівні диски
- гальмівні колодки
- гальмівні шланги
Відзначимо для початку, що ходова частина являє собою цілий комплекс механізмів, які з’єднують колеса і кузов. Вузли відповідають за переміщення авто по дорозі передають і сприймають сили, що діють на авто. Крім того, їх завдання полягає в гасінні коливань. Складовими ходової частини є:
- колеса;
- шини;
- гальма;
- несучі частини кузова;
- елементи рульового управління;
- трансмісія.
Як правило, найбільш часто потребують діагностики та ремонту балки мостів, рами, задня і передня підвіска. Коли деталі поступово зношуються, то з’являється люфт між рухомими частинами, що в кінцевому підсумку тягне за собою необхідність здійснювати ремонт ходової.
Важливість діагностики ходової
Перед тим, як приступити до ремонту, важливо точно встановити причину поломки. Для таких цілей використовується спеціальне обладнання, яким керують досвідчені майстри. Тільки якісно виконана діагностика може виступати гарантією того, що поломка буде усунена максимально правильно і надовго.
Майстри нашої СТО, які виконують діагностику ходової, звертають увагу на такі моменти:
- стан пружин, амортизаторів і опорних чашок;
- наявність шумів маточин коліс і підвісних підшипників;
- стан втулок, сайлентблоків і інших складових ходової авто;
- наявність люфту в шрусах, рульових наконечниках і кульових опорах.
Крім того, в обов’язковому порядку здійснюється перевірка гальмівних колодок, барабанів, дисків і шлангів. Від цих деталей багато в чому залежить безпека всіх учасників дорожнього руху. Таким чином, можна сказати, що діагностика ходової в Києві здатна не тільки запобігти серйозним витратам на усунення глобальних поломок авто, але також і зберегти здоров’я і життя водієві, пасажирам і всім, хто знаходиться поруч з ним в дорозі.
На стан елементів ходової впливають прямим чином наступні фактори:
- Якість дорожнього покриття. Наявність нерівностей на дорозі збільшує навантаження, яку отримують амортизатори, призначені для пом’якшення ударів. Досить часто для того, щоб ходова отримала істотної шкоди, досить просто в’їхати в глибоку яму.
- Стиль водіння і відношення водія до авто. Якщо водій недбало ставиться до транспортного засобу, то в подальшому це може призвести до того, що ключові елементи ходової частини можуть більш швидко зноситися.
- Експлуатація в складних погодних умовах. Екстремальний тип водіння в поєднанні з тривалими поїздками призводить до того, що вузли ходової можуть зноситися вже через 10000 км пробігу.
Як визначити, що пора на СТО?
Навіть без професійної діагностики водій може визначити те, що слід зробити
ремонт ходової в Києві в нашій СТО. Щоб здійснити все вчасно, варто уважно придивлятися до стану авто і звертати увагу на такі симптоми неполадок:
- при русі прямо авто йде в одну сторону;
- з’явилися вібрації в кузові, коли авто їде на швидкості;
- транспортний засіб розгойдується при гальмуванні або при вході в повороти;
- спостерігається стук і шум при їзді;
- відзначається нехарактерний стук в амортизаторах;
- покришки нерівномірно зношуються;
- при гальмуванні відзначається стукіт;
- з амортизаторів починає текти масло;
- амортизатори надають підвищений або слабкий опір.
У кожній з вищеописаних ситуацій більш за все доведеться робити ремонт ходової.
Наша СТО оснащена сучасним і високоякісним обладнанням, з яким діагностика та ремонт здійснюється на найвищому рівні. Оперативність і гарантія успішного ремонту досягається за рахунок високого професіоналізму співробітників, які вміють працювати з будь-якими моделями транспортних засобів. Окремо варто відзначити і той факт, що на ремонт ходової ціни у нас завжди знаходяться на доступному рівні.

Комплексний сервіс для вашого авто
Кваліфікований персональний менеджер
Гарантована готовність автомобіля
Професійний прорахунок вартості робіт і запчастин