Ремонт ГРМ Заміна ременя / ланцюга ГРМ
Ремінь ГРМ (газорозподільного механізму) являє собою замкнуте гумове кільце з односторонніми зубами. Їх головне призначення — забезпечення більш високих показників зчеплення і зменшення ковзання з механізмами. До кожного транспортного засобу індивідуально підбирається ремінь ГРМ, тому що універсальних виробів не існує.
Залежно від того, яка марка автомобіля, ця деталь виконує певні функції: перенаправляє силу крутного моменту від двигуна на генератор (за умови, що в конструкції немає окремого передавального елемента), розподільний вал, вентилятор. Правильність натягу ременя ГРМ безпосередньо впливає на ефективність роботи двигуна.
Ціни на послуги по ремонту / заміні ГРМ
Послуга |
Ціна, грн |
Дизельний двигун (8 клапанів) |
від 1800 |
Дизельний двигун (16 клапанів) |
від 2200 |
Опозитний двигун |
від 2200 |
Бензиновий двигун (6-8 циліндрів) |
від 2000 |
Бензиновий двигун (8 клапанів) |
від 1200 |
Бензиновий двигун (16 клапанів) |
від 1400 |
Заміна водяного насоса (без зняття ременя ГРМ) |
від 650 |
Заміна поліклинового ременя |
від 300 |
Заміна обвідного ролика поликлинового ременя |
від 300 |
Заміна натяжного ролика поліклинового ременя |
від 300 |
Існує два види ГРМ — пасовий та ланцюговий. У разі першого варіанта, конструкція складається з:
- ременя;
- роликів;
- натягувачів.
Якщо говорити про ланцюговий привід, то цей варіант більш простий і надійний. У деяких модифікаціях ланцюг розрахований на повний термін служби ДВГ. Вартість ланцюгового ГРМ вище ремінного, але за час його служби доведеться поміняти як мінімум три ремінних, тому в підсумку виходить однакова економія.
Коли варто міняти ГРМ
Заміна ГРМ виконується в разі, коли стався обрив ременя. Ця поломка загрожує серйозними проблемами, оскільки розподільний вал зупиняється, а колінний вал за допомогою поршня починає бити по циліндрах двигуна. В наслідок таких дій виникає деформація циліндрів, а це в свою чергу може потягнути за собою необхідність капремонту двигуна. Саме тому вкрай важливо періодично перевіряти стан ГРМ, попереджаючи повний його знос.
Згідно з загальноприйнятими стандартами, заміна ременя ГРМ здійснюється кожні 50 000 – 60 000 км. У цьому випадку варто брати до уваги і потужність агрегату, оскільки чим потужніший мотор, тим швидше запчастина зношується. Також не можна забувати і про те, що все має свій термін придатності, якщо говорити про ремені ГРМ, то це в середньому 5-6 років. Саме через такий період часу гума, з якої виготовлений ремінь, починає руйнуватися сама по собі і тут вже нічого не поробиш.
Якщо ви купуєте новий ремінь, то обов’язково звертайте увагу на дату його виробництва. Навіть якщо він упакований і не використовувався, природні процеси руйнування гуми ніхто не відміняв. Не рекомендується купувати дешеві підробки, тому що це загрожує серйозними проблемами для автомобіля. Варто бути гранично уважним при покупці автомобіля, який не часто використовувався.
У той же час, якщо виникають перші симптоми того, що ремінь виходить з ладу, рекомендується без зволікань звернутися за кваліфікованою допомогою. Визначити наявність проблеми можна за такими ознаками:
- присутні проблеми з запуском двигуна;
- з’явилися вібрації при роботі мотора;
- в місці, де розташований двигун, з’явилися нехарактерні звуки;
- з труби виходять чорні або сині вихлопні гази.
Крім того, про те, що пора зробити заміну ременя ГРМ можуть свідчити і візуальні ознаки. Зокрема, якщо на ремені з’явилися тріщини, кошлатання краю, а також інші дефекти в тій чи іншій мірі. Варто розуміти, що ремінь захований під захисним кожухом, тому просто так, відкривши капот, його не можна розглянути. Тому рекомендується проводити візуальний контроль, адже що він дозволить заздалегідь побачити проблему, оскільки своєчасна заміна комплекту ГРМ дозволить істотно заощадити. Не варто економити на заміні складових. Як би привабливо не виглядала заміна тільки роликів, все ж краще міняти весь комплект, тому що пошкоджені ролики однозначно могли під час роботи пошкодити і ремінь, тому буде прикро в результаті розоритися на ремонті двигуна.

Заміна ГРМ Київ (лівий берег) на СТО «Avtoanatomia»
Кожен власник транспортного засобу в Києві бажає провести заміну ременя ГРМ, який вийшов з ладу, за оптимальною вартістю і з гарантією якості і це логічно. Але справа в тому, що серед великої кількості СТО, які пропонують свої послуги, тільки одиниці можуть похвалитися по-справжньому кваліфікованим сервісом.
В першу чергу варто звертати увагу на оригінальність деталей. СТО «Avtoanatomia» працює з перевіреними постачальниками, до якості продукції яких немає ніяких нарікань. Ціна запчастин знаходиться на доступному рівні, а їх оригінальність не дає шансів поломкам.
Дуже важливий фактор і те, ким здійснюється заміна ланцюга ГРМ. У нашому штаті працюють тільки професійні автомеханіки, які мають багатий досвід і всі необхідні теоретичні та практичні навички. Перед установкою і після неї здійснюється ретельна діагностика, яка виступає кращою гарантією того, що вся процедура буде відповідати очікуванням.
Комплексний сервіс для вашого авто
Кваліфікований персональний менеджер
Гарантована готовність автомобіля
Професійний прорахунок вартості робіт і запчастин