Діагностика та ремонт двигуна в Києві
Безумовно, двигун — це серце будь-якого транспортного засобу. Якщо провести аналогію з організмом людини, то при проблемах із серцем страждає і багато інших органів. Ось чому так важливо визначати несправності мотора на початкових стадіях, щоб підтримувати працездатність всього автомобіля цілком. Примітно, що тільки фахівцям в області автомеханіки під силу визначити проблему, а також прийняти рішення чи потрібен, наприклад, капітальний ремонт двигуна або ж можна обійтися банальної заміною фільтрів. Виходячи з цього можна впевнено говорити про те, що не варто займатися «самолікуванням», яке однозначно посилить проблему, а відразу краще довірити ремонт мотора в Києві професіоналам.
Ціни на послуги по ремонту двигуна
Послуга |
Ціна, грн |
Заміна сальника розподільного валу |
від 250 |
Замена сальника колінвалу |
від 250 |
Заміна гідрокомпенсатора |
від 1200 |
Заміна сальника клапанів |
від 2500 |
Заміна і встановлення поршневих кілець |
від 3500 |
Заміна прокладки ГБЦ |
від 2500 |
Заміна прокладки клапанної кришки |
від 450 |
Заміна прокладки впускного колектора |
від 395 |
Заміна прокладки випускного колектора |
від 450 |
Регулювання клапанів (8 клапанів) |
від 1000 |
Регулювання клапанів (16 клапанів) |
від 1200 |
Замір компресиї бензинового двигуна |
від 350 |
Промивання двигуна |
від 100 |
Тонкощі діагностики та обслуговування двигуна
Яким би знавцем ви себе не відчували, тільки професіонал може визначити, що саме барахлить в моторі і запропонувати шляхи усунення поломки. На нашій СТО ви завжди можете отримати кваліфіковану допомогу. В першу чергу
діагностика двигуна необхідна для того, щоб визначити точну причину збоїв, не чекаючи критичних поломок. У разі настання останніх їх усунення може бути досить витратним і клопітким.Потрапляючи на нашу СТО, машини в будь-якому випадку пройде одну з двох видів діагностик:
- Механічна. У це поняття включається повний огляд двигуна, в ході якого визначаються дефекти і пошкодження зовні і всередині. Використовують її для діагностики поломки великих вузлів, наприклад, вона дозволяє виявити неполадки з колінвалом, стінками циліндрів і т.д.
- Комп’ютерна. Завдяки високоточному обладнанню, фахівець може легко діагностувати і виправити всі поломки, які стосуються електронного блоку управління, зафіксувати несправності всіляких датчиків, а також відрегулювати витрату палива.
У випадку з комплексною діагностикою, яка включає в себе як механічну, так і комп’ютерну перевірку, можна в точності визначити знадобитися чи ні капремонт двигуна або можна буде обійтися всього лише заміною кількох деталей.
У чому особливість ремонту двигуна?
В першу чергу
ремонт двигуна необхідно буде провести в таких випадках:
- відсоток зносу двигуна досяг 80% або більше;
- двигун зазнав механічних пошкоджень;
- були відзначені збої в електроніці та ін.
На нашій СТО можна здійснити наступні види ремонтів:
- Поточний ремонт двигуна. В такому випадку заміні підлягають лише кілька або одна деталь. Прикладом може служити заміна ременя або клапанів двигуна.
- Технічний ремонт. Є частиною планового ТО, під час якого всі запчастини, що вийшли з ладу, підлягають заміні.
- Плановий або капремонт двигуна. Проводиться такий вид ремонту, коли ресурс мотору вичерпаний на 80% і вище. Щоб визначити необхідність його проведення варто відштовхуватися від пробігу.
- Позаплановий ремонт. Потрібен в тих випадках, коли мотор виходить з ладу позапланово. У більшості випадків необхідна негайна заміна деталей.
Що найчастіше виходить з ладу?
Хоч зносу піддаються всі без винятку деталі,
ремонт двигуна авто найчастіше пов’язаний з виходом з ладу таких елементів:
- поршнева група запчастин;
- помпа;
- прокладка двигуна;
- масляний фільтр;
- пальці і втулки шатуна.
Крім того, одна з найчастіших поломок автомобілів пов’язана з необхідністю здійснювати ремонт ГРМ. Ця запчастина з’єднує собою колінчастий і розподільний вал, а також синхронізує їх роботу. Крім того, під час роботи авто ГРМ стикається ще з цілим рядом інших деталей, що підвищує її знос. Ось чому варто планово проводити заміну ГРМ, не допускаючи ушкоджень клапанів, які можуть утворитися при розриві ременя.
Не можна не відзначити і затребуваність такої послуги як ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів). Саме в цьому вузлі часто зношуються деталі, а частіше за все необхідна заміна направляючих втулок, стрижнів клапанів і опорних шийок кулачкового вала.
Коли варто проводити капремонт?
Існує кілька симптомів, які підкажуть, що прийшов час повністю
перебрати мотор:
- на свічках запалювання з’явився сильний нагар;
- збільшилася витрата пального;
- з вихлопної труби йде чорний дим;
- на холостому ходу відзначаються перебої в роботі двигуна;
- в глушнику з’явилося прострілювання;
- в двигуні відзначаються нехарактерні шуми.
Також варто брати до уваги і пробіг: в більшості випадків капремонт варто здійснювати кожні 100000-200000 кілометрів.
В нашій СТО можна виконати якісний і доступний ремонт двигунів в Києві, який до того ж буде проведений оперативно. Це стало можливим завдяки кваліфікації майстрів, а також наявності всієї необхідної апаратури для діагностики та ремонту.
Комплексний сервіс для вашого авто
Кваліфікований персональний менеджер
Гарантована готовність автомобіля
Професійний прорахунок вартості робіт і запчастин