Діагностика та ремонт паливної системи
Навіть якщо ви купуєте дороге пальне, немає ніякої гарантії того, що воно по-справжньому якісне. А це, в свою чергу, може привести до того, що паливна система в той чи інший момент вийде з ладу. Справа в тому, що бензин і дизель низької якості здатні істотно погіршити технічні та експлуатаційні показники авто, що в подальшому може призвести до серйозних поломок. Своєчасна діагностика паливної системи — найкращий спосіб запобігти дорогому ремонту ключових вузлів транспортного засобу, який неминуче спричинить їзда з несправною паливною системою.
Ціни на послуги
Услуга |
Ціна, грн |
Чищення форсунок (інжектора) |
від 750 |
Чистка дросельної заслінки |
от 450 |
Заміна свічок запалювання |
від 300 |
Зняття/встановлення колектора |
від 450 |
Заміна бензинових і дизельних паливних фільтрів |
від 250 |
Заміна бензонасоса |
від 550 |
Замір тиску паливного насоса |
від 250 |
На сьогоднішній день існує всього два види систем подачі палива: бензинові та дизельні. Головне завдання паливної системи — доставити дизель або бензин до двигуна внутрішнього згоряння за допомогою спеціальних магістралей. Остання складається з таких елементів:
- паливний бак, в якому зберігається паливо;
- провідники палива, по яким воно передається в систему;
- насос для подачі палива в систему уприскування, а також збереження необхідного тиску в системі живлення паливом;
- регулятор тиску;
- форсунки;
- паливний фільтр, який очищає паливо;
- датчик рівня палива.
Ось чому діагностика паливної системи бензинового і дизельного двигуна — найкраща запорука того, що машина буде служити безперебійно протягом тривалого терміну. Згідно з рекомендаціями виробників автомобілів, проходити професійне технічне обслуговування варто кожні 10000 км пробігу. Так можна буде вчасно помітити несправність, не допускаючи її переростання в більш глобальну.
Якщо мова йде про дизельні двигуни, то для них рекомендується виконувати промивання паливної апаратури не рідше ніж раз на два роки. Це пояснюється тим, що при неправильному функціонуванні паливних форсунок запросто може прогоріти поршень, що є найбільш поширеним видом поломок.
Як зрозуміти, що пора на СТО?
Зрозуміти, що в роботі паливної системи не все добре, можна за деякими ознаками, які досвідчений водій точно не упустить. В першу чергу мова зараз йде про таку ситуацію, коли транспортний засіб заводиться не з першого разу. Також насторожити повинен і момент, коли довго крутить стартер.Крім того, зрозуміти, що незабаром знадобитися
ремонт паливної системи, можна і по таким симптомам:
- відзначається нестабільність роботи на холостому ходу;
- зменшився показник потужності двигуна;
- пального стало витрачатися набагато більше;
- можна чути нехарактерні звуки з вихлопної труби;
- в салоні машини з’являється запах пального;
- під авто можна знайти сліди дизеля або бензину.
Варто зазначити, що основна причина поломок — природний знос деталей. Як правило, найбільш схильні до зносу саме сполучні елементи механізмів. Не менш часто проблеми бувають і через нагар і накопичення бруду. Вирішити ці питання допоможе чистка паливної системи на нашій СТО. Вкрай не рекомендується проводити цей ремонтний захід самостійно, тому що це загрожує суттєвими проблемами, які можуть виникнути внаслідок порушення технології.
Встановити точну причину поломки допоможе наявність на СТО всього необхідного обладнання для діагностики. Завдяки цьому можна поставити точний «діагноз», а також в подальшому позбавити автомобіль від проблем.
Які види ремонту ми здійснюємо?
Транспортним засобам, які давно не відвідували СТО, як мінімум може знадобитися промивання паливного бака і заміна паливного фільтра. Згодом магістралі можуть засмічуватися, тому потрібно уважно стежити за їх станом і вчасно проводити заміну.
Нерідко автовласники звертаються за такою послугою як
чистка інжектора, який під час експлуатації також піддається постійному зносу.Крім цього, до переліку послуг нашої СТО входить:
- заміна регулятора палива і контроллера;
- промивання/заміна магістралей;
- заміна датчиків;
- чистка дросельної заслінки і ін.
У більшості випадків фахівці рекомендують робити заміну повітряних і паливних фільтрів після того, як авто набере 10000-30000 кілометрів пробігу. У випадку з електричним бензонасосом для інжекторної системи цей показник становить 80000-120000 кілометрів. У свою чергу форсунки міняти варто при пробігу в 150000-200000 кілометрів. На ці цифри також впливає і марка авто, його вік, стиль водіння і якість використовуваного палива.
У нас можна виконати весь спектр ремонтних заходів по відновленню працездатності паливної системи автомобілів будь-яких марок. Оперативність, якість і лояльна цінова політика — переваги, які ми можемо запропонувати своїм клієнтам.

Комплексний сервіс для вашого авто
Кваліфікований персональний менеджер
Гарантована готовність автомобіля
Професійний прорахунок вартості робіт і запчастин