Заміна мастила в АКПП – варіатор (CVT), робот, DSG
Автоматична коробка перемикання передач – важливий та складний вузол автомобіля, який піддається при роботі впливу високих температур (до 150 градусів) на КПП впливають високі механічні навантаження під час передачі крутного моменту. Для забезпечення плавності ходу і зчеплення шестерень, фрикційних, поршнів та інших рухомих частин в трансмісії знаходиться спеціальне трансмісійне масло. В автоматичній коробці передач від стану масла залежить термін служби агрегату. Тому слід дотримуватися заявленого виробником автомобіля регламенту заміни масла в АКПП.
Залежно від стану АКПП і пробігу автомобіля рекомендується:
– часткова заміна масла;
– повна заміна масла в АКПП;
– чистка забитого гидроблока, соленоїдів, гідротрансформатора;
– заміна деталей АКПП;
– капремонт трансмісії.
Ціни на послуги по заміні масла
Послуга |
Ціна, грн |
Заміна мастила в механічній коробці передач |
від 300 |
Заміна мастила АКПП без заміни фільтра |
від 400 |
Заміна мастила АКПП з заміною фільтра |
від 550 |
Як часто необхідна заміна масла в АКПП?
В середньому інтервал часткової заміни масла в АКПП – кожні 60 – 80 тис. Км. або кожні 4 роки. Однак ми рекомендуємо робити повну заміну рідини АКПП якщо ви купили бу авто або не зробили своєчасну часткову заміну масла на рекомендованому пробігу.
Сервісна заміна масла в АКПП
При цій процедурі через зливну пробку АКПП зливається приблизно половина рідини і стільки ж доливається нової. При такому способі трансмісійна рідина оновлює свої властивості.
Повна заміна масла АКПП
При такій процедурі заміна масла відбувається за допомогою спеціального гідравлічного вакуумного апарату. В такому випадку, при заведеному двигуні установка повністю відбирає всю рідину і заливає необхідну кількість нової, таким чином промиваючи коробку передач.
Варто відзначити, що вакуумна заміна масла в Києві на нашому автосервісі проводиться за допомогою сучасного апарату, який одночасно виконує і очищення АКПП. Процедура займає від 2-х до 4-х годин.
Заміна масла в варіаторі (CVT)
Якісна заміна масла в варіаторі має безліч нюансів.
Конструкція варіатора (CVT – Continuously Variable Transmission) серйозно відрізняється від класичних АКПП. Основу конструкції складають два шківа із змінними діаметрами. На шківах розміщується ремінь, через який відбувається передача потужності. На відміну від східчастих АКПП, в вариаторе зміна передавального числа між двигуном і колесами відбувається плавно. Це дозволяє більш ефективно використовувати можливості двигуна автомобіля.
Звичайна рідина для АКПП не підходить для коробок вариаторного типу. Це пов’язано з кількома моментами. Тиск масла, необхідне для роботи варіатора (близько 50-70 атм), значно більше тиску створюваного в звичайній АКПП. Масло в вариаторе не тільки змащує, а й володіє “клеять” властивостями, запобігаючи прослизання ременя.
Якісне та своєчасне технічне обслуговування автомата дозволяє істотно продовжити робочий ресурс коробки швидкостей. Відомі випадки, коли доглянута АКПП відправлялася на капітальний ремонт замість належних 250 000 км пробігу тільки через 400 000 км. Вигода грамотного догляду за коробкою автомат очевидна.
Звертайтеся до нас на обслуговування АКПП в Києві, ми гарантуємо – Ви будете задоволені!
Комплексний сервіс для вашого авто
Кваліфікований персональний менеджер
Гарантована готовність автомобіля
Професійний прорахунок вартості робіт і запчастин