Важіль є конструктивним елементом підвіски, який відрізняється найбільшими розмірами і найбільш довгим терміном експлуатації. Незважаючи на це, навіть він може прийти в непридатність з подальшою необхідністю його заміни. Пов’язано це з кількома причинами:
- видима деформація вузла;
- втрата металом своїх початкових міцностних показників;
- деформація вушок сайлентблоків;
- тріщини в найслабших місцях конструкції.
Також необхідність заміни важеля може бути обумовлена поломкою кульової опори, яка в окремих випадках не може бути встановлена без нового важеля. Трапляється подібне вкрай рідко, але і цей фактор необхідно враховувати.
НАШІ ЦІНИ
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Заміна важеля (ричага) підвіски авто | від 400 |

- втрата керованості автомобілем;
- аномальні вібрації на певній швидкості руху;
- швидкий знос сайлентблоков;
- «вигоряння» шин з одного боку при мінімальному пробігу.
Все це свідчить про те, що важіль з тих чи інших причин більше не відповідає своїй вірній геометрії, тим самим порушуючи всю цілісність конструкції підвіски. Ризики експлуатації несправного елемента в такому випадку дуже високі, тому заміну слід виконувати негайно.
Особливості заміни важеля підвіски
Відразу слід зазначити, що існує величезна кількість різновидів важелів, особливо якщо мова йде не про класичну підвіску Макферсон, а про її багатоважільний аналог. Це викликає необхідність скористатися послугами профільного СТО, де весь процес заміни буде виконаний відповідно до встановлених виробником автомобіля нормами і правилами.
Процес ремонту коротко виглядає наступним чином:
- діагностика поломки;
- демонтаж зіпсованого важеля;
- заміна супутніх конструктивних елементів;
- установка нового важелю.
Оскільки знос цього елемента підвіски впливає на ряд інших вузлів, слід виконати їх діагностику, а в разі такої необхідності — їх повну заміну. Це істотно підвищить комфорт керування автомобілем, а також убезпечить транспортний засіб від поломок в майбутньому.
