Кульова опора — один з найважливіших елементів підвіски автомобіля, розташованих безпосередньо між важелем і маточиною. Він забезпечує безпечний і надійний виворіт колеса в процесі руху, тому його поломка може призвести до вкрай негативних наслідків. Якщо в процесі руху гвинти вирве з гнізда, то це призведе до обриву важеля, клину колеса і повної втрати керування автомобіля.
НАШІ ЦІНИ
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Заміна кульової опори | від 380 |

- наявність коротких звуків хрускотіння або стукотів при вивороті колеса в русі;
- погіршення керованості автомобіля;
- постійний зсув траєкторії руху транспортного засобу.
На самих ранніх стадіях вірогідної поломки можна виконати якийсь експрес-тест — при розблокованому кермі слід зробити кілька коротких, але при цьому різких виворотів керма в обидві сторони. Якщо з кульовою опорою є проблеми, постукування з високою часткою ймовірності буде легко чутним. Більш ретельна діагностика вимагає наявності оглядової ями, домкрата і можливо навіть монтування. Суть в тому, що при максимальному вивороті можна легко підлізти під важіль і за рахунок механічних впливів визначити надмірний люфт пальця кульової опори.
До чого приводить несвоєчасна заміна кульової опори
Процес усунення поломки
Оскільки конструкція кульової опори може досить сильно відрізнятися в залежності від марки автомобіля, то і процес його заміни може бути виконаний кількома способами. Проте, основний технологічний процес виглядає наступним чином:
- демонтаж пальця кульової з посадкового гнізда;
- демонтаж важеля;
- усунення старої кульової опори;
- установка нової запчастини до важеля;
- монтаж вузла до поворотного кулака.
Досить часто конструктивні особливості кульової опори конкретного автомобіля вимагають наявності спеціальних інструментів, тому виконувати самостійну заміну такого вузла вкрай складно. Особливо це стосується тих випадків, коли запчастина запресовується в спеціальне вушко на важелі.