
Кожен досвідчений водій підтвердить, що одним з найважливіших елементів, незалежно від конструкції автомобіля, є підвіска. Саме завдяки їй можливо контролювати керованість транспортним засобом.
У свою чергу, підвіска — це складовий елемент. Одним з елементів якого є опорний підшипник передньої підвіски, який забезпечує плавність і беззвучність обертання керма.
Іншим елементом конструкції, яка безпосередньо впливає на комфортність їзди, служать амортизаційні опори, чиє основне призначення — забезпечити плавність руху, а також згладити удари і нівелювати вібрації при їзді на ґрунтових дорогах. Робота амортизатора теж базується на наявності у верхній його опори опорного підшипника, що обумовлює строкову його заміну при підозрі на будь-яку несправність.
Чи потрібно міняти опори при заміні амортизаторів?
Якщо вам потрібна була заміна амортизаторів, то краще поміняти і опори стійок. Так як при заміні опорних підшипників доведеться повністю знімати стійку амортизатора разом з опорою, вартість заміни опори майже така ж, як і вартість заміни амортизатора.
НАШІ ЦІНИ
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
заміна опори амортизатора | от 450 |
заміна амортизатора | от 250 |

Будова і функції опорних підшипників
Опори амортизатора і підшипників потребують регулярного контролю з наступною заміною при наявності пошкоджень.
Опорний підшипник складається з трьох основних елементів:
- верхня металева пластина з кріпленнями;
- нижня частина;
- безпосередньо підшипник.
Окремо слід відзначити, що незалежно від типу приводу автомобіля: передній або задній, опорні підшипники передніх стійок будуть на нього встановлені.
Як і інші комплектуючі, опорні підшипники за час експлуатації зношуються, ушкоджуються і стають непридатними. Термін їх служби, обумовлений як моделлю транспортного засобу, так і акуратністю використання, передбачає їх заміну кожні 50-100 тис. км пробігу. Однак, це теоретично виведений показник, тому, що підшипники можуть зноситися набагато раніше очікуваного терміну.
Головні чинники швидкого зносу підшипників:
- експлуатація в умовах бездоріжжя;
- низька якість комплектуючих, а також установка несертифікованих деталей;
- поломка опорного підшипника через дрібних повторюваних або великих механічних пошкоджень (зіткнення, аварії);
- потрапляння вологи і бруду на опорний підшипник.
Як розпізнати несправність опорних підшипників
Щоб вчасно визначити поломку опорного підшипника незважаючи на те, що 50 тис. км авто ще не проїхало, і звернутися в автосервіс, не потрібно мати спеціальних навичок, досить прислухатися до свого автомобіля.
Знання таких ознак несправності підшипника допоможуть своєчасно його замінити:
- повторювані стуки і шуми під час їзди по ґрунтовому покриттю і бездоріжжю;
- своєрідний хрускіт під час повороту з креном;
- відчутне зменшення контролю керованості автомобіля.

При наявності хоча б одного з названих «симптомів» рекомендується в найближчі терміни перевірити машину на наявність несправностей. Протягом очікування запису на перевірку необхідно їздити гранично акуратно, вибирати рівну дорогу, також не рекомендується робити різкі гальмування і старт, особливо якщо кермо вивернути.