Ходова частина автомобіля схильна до найбільш інтенсивних механічних навантажень. Дана система транспортного засобу складається з величезної кількості вузлів і сполучень, тому вимагає підвищеної уваги. Як наслідок, заміна підшипника маточини — одна з найбільш затребуваних сервісних процедур в рамках діагностики і ремонту авто.
НАШІ ЦІНИ
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Заміна підшипника маточини | от 450 |

Особливості конструкції
Маточина — центральна частина деталі, яка обертається на валу або осі. Конструкція елемента передбачає наявність отвору для установки на вузол, а також паза або шліців для передачі крутного моменту на колесо. У сучасних моделях авто найбільш поширені пристрої, що вільно обертаються на валу, передача крутного моменту в яких забезпечується за рахунок кулькових підшипників.
Щоб гарантувати успішність заміни підшипника маточини, потрібно розуміти з яким типом цієї деталі ви маєте справу. В даний час в автомобілях використовуються такі ступичні підшипники:
- 1-рядні роликові моделі, які відрізняються невеликою вагою і розміром, підвищеною міцністю, проте вимагають регулярного догляду і примхливі в установці;
- 2-рядні роликові вироби із закритою конструкцією, що виключає необхідність регулювання осьового зазору і мастила механізмів, відрізняються високою міцністю;
- радіально-упорні модифікації, що володіють меншим запасом міцності, але здатні одночасно сприймати осьові і радіальні навантаження, не потребують додаткового догляду.
Вибір підходящої конструкції підшипників безпосередньо залежить від моделі автомобіля і особливостей конструкції.
Ознаки зносу деталі
Серед основних симптомів виходу підшипника з ладу слід звернути увагу на:
- характерний стукіт в колесах;
- виникнення або збільшення зазору в підшипниках;
- надмірний люфт коліс.
Якщо ви помітили наявність однієї або декількох ознак, перерахованих вище, то це привід звернутися в автосервіс. Проблема вважається досить поширеною серед власників авто. Нехтування своєчасністю заміни може спровокувати серйозні поломки трансмісії.
