Стійки стабілізатора — це з’єднувальні елементи між підвіскою і, власне, стабілізатором відповідної осі. Вони необхідні для забезпечення якісної роботи підвіски колеса і стабілізатора, зменшуючи крен кузова на поворотах і забезпечуючи стійкість транспортного засобу. У разі несправності деталей підвищується ризик серйозних проблем з ходовою частиною авто.
НАШІ ЦіНИ
Послуга | Ціна, грн |
---|---|
Заміна стійки стабілізатора | от 120 |
Заміна втулки стабілізатора | от 240 |
Ознаки несправності стійок стабілізатора

- деренчання і стукіт при їзді по вибоїстих дорогах;
- втрата точності управління авто;
- збільшення крену кузова при поворотах транспортного засобу.
Виявити дефект можна і при візуальному огляді — зношений стабілізатор відрізняється слабкістю кріплення. У разі виявлення несправності деталей, рекомендується провести її заміну, щоб гарантувати безпеку і комфорт під час пересування на автомобілі.
Особливості процесу заміни стійок
Варто відзначити, що заміна деталей повинна здійснюватися попарно. Якщо замінити деталі поодинці, підвищується ризик порушення геометрії підвіски. Процес заміни задніх і передніх стійок може незначно відрізнятися.
- вивести задню вісь, по черзі піднімаючи обидва колеса за допомогою домкрата і встановлюючи упори під кузов;
- очистити болти кріплення від бруду після чого відкрутити їх;
- зняти стабілізатор, після чого ретельно оглянути кріпильний отвір (овальні або пошкоджені краї свідчать про необхідність заміни важеля підвіски);
- очистити посадкові отвори від забруднень;
- встановити нову стійку;
- попередньо затягнути кріпильні гайки з невеликим затягуванням;
- зняти автомобіль з упорів і остаточно затягнути кріплення.
Процес зняття задніх стійок мало чим відрізняється від описаної вище процедури і передбачає виконання таких етапів:
- установки автомобіля на рівній поверхні на ручне гальмо;
- очищення кріпильних елементів від бруду;
- демонтажу стопорної шайби і ослаблення гайки штока на пів оберта;
- почергового підняття передніх коліс і установки кузова на упори;
- відкручування верхнього гальмівного гвинта супорта та ослаблення нижнього гвинта кріплення;
- ослаблення кріплення гайки наконечника стабілізатора;
- заміни зношеної стійки (необхідно встановити її в паз, порухати взад-вперед і утримувати у вертикальному положенні аж до закінчення монтажу);
- зворотної збірки.
Варто зазначити, що алгоритм дій може відрізнятися в залежності від особливостей конструкції конкретної моделі автомобіля. Оптимальним рішенням стане звернення в сервісний центр, де досвідчені майстри проведуть заміну стійки стабілізатора відповідно до регламенту виробника.